RAWATAN KESUBURAN: RAWATAN BONDA HAWA

 


Anda telah banyak mencuba rawatan kesuburan dan produk kehamilan ? 

Tetapi masih belum berjaya. RAWATAN BONDA HAWA ini adalah jawapannya.




RAWATAN BONDA HAWA diasaskan oleh Ustazah Haliza yang berpengalaman hampir 24 tahun dalam perubatan Islam. RAWATAN BONDA HAWA merupakan rawatan kesuburan kehamilan untuk pasangan suami isteri. 


RAWATAN BONDA HAWA baru sahaja dikomersialkan kepada umum. Sebelum ini, Ustazah Haliza lebih menumpukan rawatan kepada pesakit yang melibatkan kanser, saka dan sihir. Itu pun ditawarkan hanya kepada kenalan dan saudara mara sahaja.

Bermula dari bulan Mei 2022RAWATAN BONDA HAWA mula ditawarkan kepada kenalan terdekat sahaja.

Alhamdulillah, rawatan kepada client pertama ini membuahkan hasil setelah mereka mendapat zuriat perempuan pada bulan Februari 2023.

 Client pertama ini telah mendirikan rumahtangga pada 27 Januari 2020:






Setelah hampir 2 tahun mendirikan rumahtangga tetapi masih belum mendapat zuriat serta sering ditanya oleh jiran tetangga dan sanak saudara dengan nada sindiran berkaitan zuriat , membuatkan suami isteri ini nekad melakukan pemeriksaan pakar perubatan mengenai tahap kesuburan mereka (ini berdasarkan cerita lisan mereka) . 

Wang telah banyak dikeluarkan tetapi tiada sebarang kesan positif malah Doktor pakar tersebut menyarankan untuk melakukan sesi rawatan yang lagi tinggi nilainya. Ini semuanya melibatkan kos yang mahal.

Setelah memikirkan bahawa rawatan sebelum itu pun tiada kesan langsung, suami isteri tersebut nekad berhenti dari mengikut saranan Doktor pakar tersebut dan berikhtiar dengan RAWATAN BONDA HAWA mulai bulan Mei 2022.


Gambar pasangan suami isteri ini bersama anak mereka pada bulan April 2023 semasa bergambar :



Pihak Ustazah Haliza telah menyediakan skrip perbualan ringkas untuk pihak suami membuat 1 video testimoni mengenai RAWATAN BONDA HAWA. Tetapi malangnya, mereka enggan memberikan kerjasama sehingga kini. 

Biasalah manusia. 
Kami tahu, sebelum mereka mendapatkan RAWATAN BONDA HAWA, mereka telah pergi berpuluh-puluh usaha bagi mendapatkan zuriat serta melakukan pemeriksaan kesuburan oleh Pakar Sakit Puan tetapi masih gagal, sehingga mereka sendiri berputus asa:




Kami percayakan 100% rezeki daripada Allah bukannya bergantung kepada testimoni. 


Ini adalah client kedua kami yang telah berkahwin hampir 7 tahun . Mereka telah melakukan pelbagai usaha bagi mendapatkan zuriat. Kaedah IVF pun mereka buat juga, tetapi tiada hasil. Anda pun pasti tahu tentang kos sebenar IVF :



Bagi  menambahkan keyakinan anda lagi, kami sertakan testimoni rawatan Ustazah Haliza dan produk ANAS CARE (ubat kanser). 

TESTIMONI PESAKIT SANTAU KATAK PURU: 

 Santau katak puru ini adalah sama seperti yang dialami oleh  Datuk Ustaz Mohd Kazim Elias. Memang sukar untuk dirawati. 

Pesakit santau katak ni merupakan kakak ipar kepada Ustazah Haliza. Sudah merata tempat dah kakak iparnya pergi berubat, tetap tak jumpa penawarnya. Walhal Ustazah Haliza sendiri pun boleh merawat, tapi biasa la, mana le orang percaya sangat dengan kebolehan ahli keluarga sendiri, kan?

Ini whatsapp Ustazah Haliza  mengenai situasi kakak iparnya :




 Testimoni Kulit pesakit yg dipenuhi luka dan nanah kembali sembuh (luka makin baik, kulit baru telah tumbuh) :

sapu tanah yang dimaksudkan dalam whatsapp ini adalah menyapukan tanah putih yang telah diruqyah selama beberapa hari kepada kulit pesakit ini .



Muka pesakit santau katak puru SEBELUM, SELEPAS 
DIRAWAT dan MUKA ASAL PESAKIT :



MUKA ASAL PESAKIT (gambar di bawah)

 YANG BERKULIT PUTIH :




 Anda telah disajikan dengan 2 TESTIMONI mengenai  RAWATAN BONDA HAWA serta 1 testimoni pesakit santau katak puru bagi menyakinkan rawatan yang ditawarkan oleh pihak Ustazah Haliza . 

Jika testimoni diatas tidak mencukupi untuk menyakinkan anda, pihak kami mempunyai ratusan testimoni keberkesanan ubat kanser, ANAS CARE [AC] yang dihasilkan oleh Ustazah Haliza sendiri. Jika kanser yg diketahui sebagai penyakit kronik yang berisiko membawa maut pun Ustazah Haliza mampu menghasilkan penawarnya, inikan pula rawatan kesuburan. Semua ini dengan IZIN DARIPADA ALLAH.
  Anda boleh baca TESTIMONI di dalam blog yang akan kami nyatakan setelah anda whatsapp kami .


RAWATAN BONDA HAWA ditawarkan melalui kaedah berikut :

Pasangan suami isteri akan diberikan jamu premium . Kaedah rawatan secara bersemuka juga turut dijalankan.  Kesan positif boleh dirasai dalam tempoh 6 bulan. Jamu ini akan merawat sistem tubuh dan rahim wanita secara dalaman.


JIKA ANDA INGIN MELIHAT TESTIMONI BERKAITAN UBAT KANSER, SILA KLIK LOGO WHATSAPP DIBAWAH UNTUK MELIHAT TESTIMONI BAGI MENAMBAHKAN KEYAKINAN KEPADA KAMI.

JIKA ANDA BERMINAT UNTUK DAPATKAN  RAWATAN BONDA HAWASILA MESEJ / WHATSAPP NOMBOR TELEFON DI BAWAH PADA BILA-BILA MASA SAHAJA. JANGAN CALL KERANA MUNGKIN SAYA BERADA  DI TEMPAT YANG TERLALU BISING ATAU KEADAAN YANG TIDAK SESUAI UNTUK MENJAWAB PANGGILAN TELEFON:



ATAU SILA KLIK LOGO WHATSAPP UNTUK MENDAPAT MAKLUMAT LANJUT :


Disclaimer : semua produk kesihatan diwajibkan meletakkan disclaimer. RAWATAN BONDA HAWA adalah rawatan alternatif bagi mengatasi masalah dihadapi dan testimoni adalah pengalaman pesakit .

Comments

Popular posts from this blog

10 Rawatan Kehamilan Yang Anda Boleh Cuba Untuk Dapatkan Zuriat

6 Faktor Yang Mempengaruhi Kesuburan & Kehamilan